29 Kasım 2011 Salı

Hakkımda

Merhabalar, Biraz kendimden bahsetmek istiyorum,26.03.1971 doğumluyum(Doğum günümde hediyelerinizi bekliyorum:))İstanbul Üniversitesi Arap Dili ve Edebiyatı Öğrencisiyim,evet yanlış duymadınız:)öğrenciyim hala.Geçmişte yaptığımız hatalı tercihler mi yoksa o günün şartlarıyla aklımızın beş karış havada olmasından mı bilemiyorum,üniversiteye gitmek 40 yaşıyla beraber nasip oldu:)Geçen sene hazırlık okudum bu sene birinci sınıf öğrencisiyim,Allah kısmet ederse 4 sene daha okuyacağım... Bu bloğumda sizlerle 40'ından sonra bir öğrenci olarak deneyimlerimi paylaşmak istiyorum,ayrıca arapçaya ilgili,arapça öğrenimine faydalı olabilecek dökümanlar,arapça siteler,arapçayla ilgili herşey ama herşeyi beraberce paylaşalım istiyorum ve katkılarınızı bekliyorum...

السلام عليكم
أريد أن أتحدّث في نفسي،اسمي عائشة و انا تركيّة و أسكن في مدينة إستنبول في منطقة جزيرة الامارات و انا طالبة في جامعة إستنبول و أدرس فيها الآدب العربيّة.انا متخصّص في سياّحة.كنت عملت في مكتب السّياّحة،لكن ما أعمل الآن و هذه الصّحيفة انا أريد مشاطرة لك تجاربي على سياّحة إلى تركيا (ما كلّ شيئٍ)
إلى اللقاء إن شاء الله تعالى.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder